Телефонуйте
Передзвонити мені

Гарантія оригіналу

Интернет-магазин Violarte представляє весняно-літні та осінньо-зимові колекції взуття 2021-2022 року і найкращі моделі попереднх сезонів. Вибирайте класичні туфлі зі шкіри преміум-класу, кросівки і кеди, черевики на кожен день і аксесуари для вашого взуття! В колекціях є актуальні мокасини, сліпони, снікерси, і звичайно, класичне якісне взуття. За зовнішнім досконалістю дизайну прихована професійна робота з матеріалами і технологіями, завдяки якій стильне взуття стає по-справжньому зручним. Ось чому кожен покупець прагне гарантій оригінальности товарів, які він має намір придбати в інтернет- магазині.

І ми надаємо такі гарантії! В нашому віртуальному каталозі представлене оригінальне взуття популярних і якісних виробників, всю інформацію про яких ви знайдете в описах вибраних вами товарів.

Як самостійно переконатися в оригінальності товару? Звертаємо увагу на ключові моменти:

  1. Упаковка. Насамперед уважно огляньте коробку, при чому звертайте увагу на наступні моменти:
    • Назва. Перевірте, чи немає помилок в назві виробника і марки, не поміняні місцями літери, а слова не замінені на інші.
    • Картонна коробка. Вона повинна бути з якісного щільного картону, без вм'ятин і розривів.
  2. Ціна.
  3. Елітне взуття не може бути занадто дешевим. Недобросовісні продавці вигадують переконливі приводи продажу підробок під виглядом оригіналу за низькою ціною: «викуплені залишки збанкрутілої фірми», «конфіскат», «нова рекламна акція». Проте справжній конфіскат не продають у відкритому обігу через магазини. «Ліцензії», «репліки» та інші переконливі назви - синоніми слова «підробка».
  4. Знижки більше 30% теж повинні насторожувати - продаж оригіналу за занадто заниженою ціною збиткова. Інтернет-магазини заощаджують на оренді, зарплаті великому штату і на офлайн рекламі, тому ціни можуть бути нижчими, ніж в офлайн-магазинах, але не на порядок.
  5. Сертифікат якості.
  6. У добросовісного продавця завжди є сертифікат якості. На ньому повинна бути «мокра» - печатка, а не надрукована на принтері.
  7. Види підробок.
  8. Існує 3 види підробок:
    • Імітація. Відрізняється від оригіналу зміненими буквами в назві бренду. При цьому дизайн моелі схожий на оригінал.
    • Версія. За лекалами оригінальних брендів створена «власна інтерпретація модної ідеї», проте лише в рідкісних випадках версія перевершує оригінал по якості, зручності та іншим важливим характеристикам.
    • Копія. Повторює назву, дизайн і упаковку оригіналу. Проте закони України забороняють видавати копію за оригінал. Продавці неоригінальних товарів придумують переконливі і презентабельні назви - «ліцензія», «аналог». Втім, така продукція - звичайна підробка.

Гарантійні терміни товарів згідно ДСТУ

Взуття:
  • Взуття для дорослого населення: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
  • Взуття дитяче: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
  • Взуття для активного відпочинку: 60 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону.
  • Взуття домашнє і дорожня: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу.
Шкіргалантерейні вироби:
  • сумки господарські, пляжні, дитячі і шкільні рюкзаки, вироби дрібної шкіргалантереї - 30 днів;
  • сумки жіночі, чоловічі, дорожні, спортивні - 30 днів;
  • ремені - 30 днів • рукавички - 30 днів.

Згідно р. І ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів», гарантійний термін - це термін, протягом якого Продавець бере на себе обов'язок заміни відповідної продукції або її безкоштовного ремонту в разі виявлення істотних недоліків, які виникли з вини Виробника. Якщо ремонт або заміна не може бути виконана, Покупець може вибрати інший товар, який є в наявності або повернути гроші протягом цього терміну.

Термін служби - календарний строк використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за істотні недоліки, що виникли з його вини. Термін служби дорівнює гарантійному строку.

У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків виробник (продавець) діє згідно р. ІІ ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів». У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються. Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття):

  • Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
  • Літній сезон з 15 травня по 15 вересня;
  • Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада.

Гарантія на взуття, придбане не в сезон (наприклад, на розпродажі), починається з дати початку наступного сезону, який відповідає придбаної пари взуття.

Обмін і повернення якісного товару

Якщо ви зробили покупку в нашому інтернет-магазині Violarte, то в разі виявлення недоліків протягом гарантійного терміну, вам необхідно заповнити форму і відправити лист з фотографіями дефекту і чека на нашу електронну адресу.

Купуючи товари в нашому магазині, ви погоджуєтеся з рекомендаціями по догляду і умовами експлуатації, а також гарантійними термінами. Порушення та невиконання правил і умов експлуатації веде до втрати права на гарантійний Продавця перед Покупцем. Всі гарантійні випадки розглядаються на користь Покупця, тільки якщо були виконані гарантійні зобов'язання!

Перелік дефектів шкіряного взуття, які виявляються внаслідок порушення умов експлуатації споживачем:

  • Явні механічні пошкодження (опіки, порізи, потертості, проколи, розрив поверхні матеріалу);
  • деформація внаслідок неправильного або неакуратне носіння (деформація п'яткової частини, втиснута шкарпеткова частина), сушки при високих температурах, а також дії хімічних та інших рідин;
  • ремонт, крім заміни набойок і приклейки профілактичних підметок;
  • носіння взуття не в відповідний сезон (крім всесезонного взуття).

При покупці взуття слід знати:

  • Промокання взуття з шкіряним верхом, а також взуття з клейово-прошивочим методом кріплення підошви не є причиною для звернення з претензією.
  • У магазинах претензії по якості не приймаються при недотриманні правил експлуатації, транспортування, зберігання взуття, якщо її носять з нестандартною формою (розміром) ноги.
  • Можливе фарбування устілок або підкладки не є браком.
  • На деталі вимагають дрібного ремонту та на устілки, шнурки, набійки (т. К. Вони є змінними деталями) гарантія не поширюється.

У разі закінчення гарантійного терміну або виявлення дефектів, які виникли в наслідок порушення умов експлуатації Покупцем, звернення з приводу дефектів не розглядаються!

Обмін і повернення якісного товару

Після отримання замовлення або купівлі покупець має право на обмін і повернення товарів належної якості відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів".

Товар можна обміняти або повернути:

  • Протягом двох тижнів (14 днів) з моменту покупки.
  • Товар не повинен мати пошкоджень і мати оригінальний вигляд. Взуття має бути новою без ознак експлуатації її на вулиці або в приміщенні.
  • При поверненні товару потрібно надати чек, який був отриманий в упаковці з товаром при замовленні через Інтернет.
  • Товар повинен мати оригінальну упаковку.

У разі недотримання цих вимог, товар на обмін і повернення не береться!

Ви можете відмовитися від вашого замовлення по будь-якої причини і повернути товар належної якості (взуття не ношений, має товарний вигляд) протягом 14 календарних днів з моменту оплати, не рахуючи дня покупки.

Моментом оплати вважається:

  • оплата післяплатою в службі доставки;
  • зарахування коштів на безготівковий рахунок.

Якщо клієнт вже після отримання замовлення, через деякий час, але не більше ніж через 14 діб після покупки, бажає здійснити обмін товару, то існує зручна і проста процедура обміну: клієнт заповнює відповідну заяву і відправляє службою доставки товар який хоче обміняти за свій рахунок, тільки після цього магазин відправляє необхідний товар клієнту.

Якщо товар на який обмінюється попередній, має велику вартість, клієнт доплачує необхідну суму при отриманні в службі доставки, якщо має меншу вартість - магазин відправляє гроші перекладом на зазначену банківську карту або грошовим переказом.

При обміні товар повинен бути новим і мати оригінальну упаковку. Також повинен бути оригінальний товарний чек магазину, який клієнт отримував в упаковці з товаром.

При поверненні товару повернення коштів клієнту здійснюється протягом 7 днів з моменту розірвання договору, згідно зі ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" тим же способом, яким була проведена оплата.

Повернення товару здійснюється за рахунок клієнта.

Повернення грошових коштів здійснюється в залежності від обраних раніше варіантів оплати:

  • Ви вибрали оплату готівкою або накладений платіж. Для цього достатньо вказати накладений платіж (вартість товару по чеку) при відправці повернення в відділенні служби доставки.
  • Нам менеджер при отриманні перевірить товар на відповідність вимогам належної якості і відправить вам суму післяплатою (оплата переказу грошових коштів здійснюється за рахунок клієнта). Ви зможете забрати суму в тому ж відділенні служби доставки, з якого був зроблений повернення. Якщо доставка не оплачене клієнтом або товар не відповідає вимогам належної якості ми не зможемо прийняти товар!
  • Ви вибрали оплату за безготівковим розрахунком. При відправці товару, що повертається в відділенні служби доставки, накладений платіж не вказується. Сума за чеком буде повернута на карту, з якої був здійснений платіж, після перевірки товару на відповідність вимогам належної якості. Якщо доставка не оплачене клієнтом або товар не відповідає вимогам належної якості ми не зможемо прийняти товар!

Будь ласка, зверніть увагу, що в будь-якому випадку, коли ви відправляєте повернення необхідно повідомити нашому менеджеру: номер замовлення, артикул, який повертаєте, і номер ТТН (товарно-транспортна накладна).

Нормативні акти:

  • Закон України "Про захист прав споживачів" від 12.05.1991 № 1023-XII
  • Порядок провадження торговельної діяльності та правила торговельного обслуговування на сайтах для всіх споживчих товарів від 15.06.2006 № 833.
  • Закон Пр затвердження Правил роздрібної торгівлі непродовольчих товарами.
  • Правила побутового обслуговування населення.
  • Сумки
  • Аксесуари
  • Бренди
  • Знижки